מסע לעולם היין: חוויה שלמה לקבוצות ביקב משפחתי ייחודי

יִן׀ יְשַׂמַּ֬ח לְֽבַב־אֱנ֗וֹשׁ  (תהלים פרק קד פסוק טו)

ברוכים הבאים לעולם היינות המובחרים של יקב משפחתי שמעניק חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת המשלבת בתוכה את היופי של כל רחבי הגליל הישראלי ואת ההיסטוריה והתרבות הייחודית של עולם ייצור היין.


יקב ארץ שנחנך ונוסד בנסיבות המאפיינות את משפחתנו, מציע עבורכם חוויה באווירה משפחתית שתחשוף אתכם לעולם היין הפרטי שלנו ובדיוק כאן, אתם תוכלו לצאת למסע חושים, ללמוד על תהליך ייצור היין, וכמובן גם, לטעום כמה מהיינות המשובחים באזור. בין אם אתם חובבי יין מושבעים או פשוט מעוניינים ביום בילוי מהנה ומלמד עם כל האנשים הקרובים לכם, ביקב שלנו אתם תוכלו למצוא בדיוק את כל מה שנחוץ עבורכם.


ההיסטוריה של היווצרות הכרמים וכיצד ייסדנו את כרם ארץ

המסע שלנו מתחיל ממפגש נעים ומקרב בחצר היקב בבית המשפחה, בו תלמדו על ההיסטוריה של עשיית היין בישראל, שראשיתה מתחיל שנים רבות אחורה – עוד מימי המקרא, ותוכלו לשמוע על מגוון המסורות והטכניקות המיוחדות שעברו לאורך הדורות, תוך כדי חשיפה להיסטוריה האישית של משפחתנו וכיצד היא הקימה את אחד היקבים המיוחדים ביותר בכל הארץ. מכיוון שהיקב הוא כשר, לא ניתן להיכנס אליו. אבל חווית האירוח כוללת בתוכה אוירה ביתית ייחודית, פגישה עם המשפחה ועם צורי היינן האמון על הכנת היין.


איך מכינים יין? כל הסודות ביקב ארץ

במהלך האירוח בו מוצעים מגוון היינות שלנו, שומעים את הסיפורים על הרעיון להקמת היקב. מהיכן בא לו שמו של היקב, שמות היינות וסיפורים על הבציר, התהליכים השונים בהכנת היין ואנקדוטות מעניינות על היינות שלנו. כל מסע לעולם היין לא יהיה שלם בלי פגישת טעימות, והיקב שלנו מציע כמה מהיינות הטובים ביותר באזור. תהיה לכם הזדמנות ללגום ממיטב היינות, ללמוד על המאפיינים והטעמים השונים של כל אחד מהם, כשאת טעימות היין תלווה פלטת גבינות גליליות משובחות מסוגים שונים.


סדנאות לקבוצות - המסע שלנו ביקב ארץ בגליל המערבי

יכול להתאים עצמו אליכם בהתאם לצרכי הקבוצה אנו מתגאים בכך שאנו מציעים חוויה שלמה לקבוצות, בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד ובין אם אתם סתם מחפשים יום כיף. בני המשפחה שלנו יבטיחו שתצאו עם הערכה חדשה לאמנות ייצור היין, כמו גם כמה בקבוקים מהיינות האהובים עליכם, כדי שתוכלו לקחת אותם הביתה וליהנות מהם. אז למה לא לצאת איתנו למסע אל עולם היין? צרו קשר עוד היום להזמנת ביקורכם ותוכלו לגלות את היופי והעושר של ייצור היין הישראלי.


יקב ארץ – חווית יין בלתי נשכחת אם גם אתם חובבי יין, ואתם מעוניינים לארגן לכל הקבוצה שלכם סדנה בלתי נשכחת, אנחנו ביקב ארץ נשמח לארח אתכם במושב כליל בגליל. אירוח קבוצות איכותי ובלתי נשכח שייקח אתכם למסע היין הארצי ויסביר לכם אודות ייצור היין המיוחד והאיכותי של בני המשפחה שלנו. בואו ליום כיף חווייתי שכולו חוויה אחת שלמה וטעימות מרהיבות. מחכים לכם!